دوباره با دميز حرفيدم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 68794
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : Awesome!shima
سلام...من دوباره به ميز ميل دادم...ينى الان حسااااااااااااابى سرکارش گذاشتم....بلاتوينز راس ميگه ميز سادس!!! بش گفتم سلام خوبى؟الان من اون شهريم که تو هستى! گف سلام کدوم شهر؟(منم موندم گفتم حالا چى بگم!)مغزمو بکار انداختم،دقيقا روز فرايدى نايت اسمکداون بود.من نميدونستم ميز اسمکداون مياد،يانه! 15 فوريه ميشد.ينى شب همون روز بازى داشتن.اما خو من نميدونستم گفتم حتما تو راو مياد ديگه...شمردم شد 18 فوريه شهرشم از تو نت گير اوردم درست نوشتم واسش.بعد بش گفتم يه فن سايت زدم واست تو ايران طرفدارات زيادن يه پيغام بنويس اگه تونستى من بذارمش تو فن سايته....ديه ج نداد...ينى من دير ج دادم.اصلا چون فکرنميکردم ج بده بعد از اون چيزايى که بهم گفت...واسه همين دير ج دادم به وقت اونا ميشد نصبه شب.صبحش سر همون ساعتى که ج داده بود،بش گفتم دميز؟کجايى مستر آوسام؟(دقيقا همينجورى بش گفتم!به انگليسى)بعد ج داد خوب ميدونى که من خيلى ايميل ميگيرم نميتونم به همه ج بدم..بعد بش گفتم خوب ايميلمو ديدى؟ پيامى واسه طرفدارات ندارى؟ بعد بم گف اما تو که فن سايت زدى اجازه ى wwe رو دارى؟بايد اجازه داشته باشى. منم گفتم خوب من نميدونستم.هنوز ج نداده...:(

نظرات شما عزیزان:

بلاتوینز
ساعت21:37---11 فروردين 1392
چرا مریضی اخههههههههه
پاسخ:دیگه...بدبختیه


بلاتوینز
ساعت11:05---5 فروردين 1392
ازت عصبانیم عید شد تو برنگشتیییییییییییی!
نه ترو خدا تو ديگه عصبانى نباش که همه عصبانين...من از اول تعطيلات مريضم خيلى ناجوره حالم الانم تو و بقيه اومدم بتون سر بزنم نگين اين يارو شيما چقد بيمعرفت بود....
حالم اصلا خوب نيس...درضمن ايميلت لطفا:
فک کردم بام قهرى! خوب شد سر زدى منم خو ماشالا ماشالا نميتونم بت نظرى چيزى بدم...

معلوم نيست بااين حال داغونم دفه بعدى بيام نت يا نه...


سعید
ساعت20:16---29 بهمن 1391
بازم آپم از کریس جریکو
اومدم


سعید
ساعت18:01---29 بهمن 1391
حوصله داریا

منکه یادم نمیاد آخرین کی رفتم ایمیلما چک کنم

فقط یادمه که بیشتر از 300 تا ایمیل تبلیغاتی اومده یا چند تا هم از فیسبوک همشونو نخونده حذفشون کردمخوب منم همينطور.....ولى ايميل دادن به ميز،يه چيز ديگه س.......... اومدم


ساناز
ساعت22:14---28 بهمن 1391
فک کنم وقتی با هاش می حرفی قلبت میاد تو دهنت نه ؟؟؟



بدجوووووور ساناز...بدجور
ينى فک نميکردم ج بده وقتى ج داد يه جيغى کشيدم خونه رف هوااااا بعد خعلى ناراحت شدم اونموقع جوابشو ندادم دقيقا 20 دقيقه بعدش ج منو داده بود.....

اين ديروز تا امروزم عجيب تو حسش بودم......


raha
ساعت21:03---28 بهمن 1391
وااااااااااییییییی شیمااااا ایول همینجوری ادامه بده...سرکارش بزار بوووووووخخخخخخخخ
باوشه دى: هههههه بوووووخخخخ الان ينى من آمريکام!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: